Wisselwinkel

Wisselwinkel in 100 woorden

De Wisselwinkel zet ‘verborgen’ talent in de etalage. Letterlijk en figuurlijk. Ze bieden veelbelovende, lokale ondernemers tijdelijk de kans om een winkel te starten: met een flexibel interieur dat aan te passen is naar eigen producten of diensten en de tools om de winkel te lanceren. Offline én online. Zodat de hele wereld het verhaal van de ondernemer leert kennen en een netwerk kan opbouwen. Vol professionals die de huisstijl, branding en zakelijke dienstverlening helpen neerzetten. Op deze manier kunnen de mensen die gebruikmaken van de wisselwinkel in een halfjaar doorgroeien naar een eigen zaak.

Wat de Wisselwinkel met het ontwikkeltraject wil bereiken

De Wisselwinkel wil het ontwikkeltrajecttraject inzetten om zo snel mogelijk van start te gaan met een nieuwe Wisselwinkel. Na de zomer wil de winkel een ruimte in Heesterveld betrekken en van start gaan met een online en offline wervingscampagne. Zo willen ze wekelijkse inloopmomenten gaan organiseren waar ondernemers hun ideeën kunnen pitchen en online investeren in een social media campagne (advertenties, banners) zodat heel de stad het initiatief leert kennen. Het doel: meerdere Wisselwinkels op meerdere plekken in de stad en heel veel winkels die hier uit voortkomen.

Deel deze update
Updates over dit project