Wisselwinkel

For English see below

Wisselwinkel in 100 woorden

De Wisselwinkel van Mama Louise zet ‘verborgen’ talent in de etalage. Letterlijk en figuurlijk. Ze bieden veelbelovende, lokale ondernemers tijdelijk de kans om een winkel te starten: met een flexibel interieur dat aan te passen is naar eigen producten of diensten en de tools om de winkel te lanceren. Offline én online. Zodat de hele wereld het verhaal van de ondernemer leert kennen en een netwerk kan opbouwen. Vol professionals die de huisstijl, branding en zakelijke dienstverlening helpen neerzetten. Op deze manier kunnen de mensen die gebruikmaken van de wisselwinkel in een halfjaar doorgroeien naar een eigen zaak.

Wat de Wisselwinkel met het ontwikkeltraject wil bereiken

De Wisselwinkel wil het ontwikkeltrajecttraject inzetten om zo snel mogelijk van start te gaan met een nieuwe Wisselwinkel. Na de zomer wil de winkel een ruimte in Heesterveld betrekken en van start gaan met een online en offline wervingscampagne. Zo willen ze wekelijkse inloopmomenten gaan organiseren waar ondernemers hun ideeën kunnen pitchen en online investeren in een social media campagne (advertenties, banners) zodat heel de stad het initiatief leert kennen. Het doel: meerdere Wisselwinkels op meerdere plekken in de stad en heel veel winkels die hier uit voortkomen.

 


Wisselwinkel in 100 words

Wisselwinkel, initiated by Mama Louise, offers local entrepreneurs a temporary opportunity to start a business. Wisselwinkel has a flexible interior that can be customised to the needs of almost any type of business. Local entrepreneurs can make use of the space for a period of six months, while the initiative supports them in growing their businesses and expanding their networks. Both offline and online. For example, Wisselwinkel helps the entrepreneurs with creating a brand identity and generating a solid business model. If after six months a business has proven to be successful, it can get a permanent space in the neighbourhood.

Deel deze update
Updates over dit project